0 0

Zvládat jak vnitřní tak vnější konflikty. Naučíte se řídit konfliktní rozhovory, využít komunikační techniky, které převedou konfliktní situaci do nekonfliktní.

Pro koho je kurz určen?

  • ředitele
  • vedoucí
  • referenty

Cíle školení

  • Vylepšit schopnost řešit problémové situace a změnit konfliktní situace na nekonfliktní a usnadnit vzájemnou komunikaci.
  • Umět rozpoznat konflikt a reagovat na něj efektivními technikami.
  • Osvojit si metody spolupráce s konfliktními lidmi.
  • Posílení vlastní sebejistoty při komunikaci s okolím.

Obsah

  • Anatomie a průběh konfliktu.
  • Důvody a příčiny konfliktů.
  • Komunikace v konfliktu, jak řídit konflikt.
  • Strategie řešení konfliktu.
  • Techniky řešení konfliktu.
  • Mediace konfliktů (role mediátora v konfliktu).
  • Negativní vs. pozitivní emoce, stres.
  • Sebeřízení a empatie..
  • Průběžné procvičování + zpětná vazba.
  • Shrnutí, závěr, akční plán.

Didaktické metody

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky:

  • Řízenou diskuzi.
  • Skupinové práce.
  • Případové studie.
  • Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Zvládání konfliktů

4 500 Kč
5 445 Kč s DPH

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ondřej Sýkora - Česká spořitelna, a. s.

„Chci Vám také ještě jednou za sebe i za mé kolegy mnohokrát poděkovat za informace a zkušenosti, které jste nám v průběhu kurzu předal."