dokázat oddělit podstatné, od nepodstatného, rozpoznat, co je nutné učinit ihned a co později. Naučí Vás ulevit stresové zátěži, eliminovat faktory rozptýlení a vyrušování a zorganizovat si lépe vlastní pracovní prostředí. Získáte inspiraci a praktické náměty pro posílení rovnováhy v péči o svůj výkon i své zdroje a zdraví.
Pro koho je kurz určen?
- náměstky
- ředitele
- vedoucí
- referenty
Cíle školení
- Najít svoje časové ztráty.
- Umět určit priority a plánovat.
- Naučíte se hospodařit se svým časem.
- Zefektivníte pracovní proces.
Obsah
- Co je to Time management a v čem mi pomůže?
- Identifikujte žrouty času.
- Metody plánování času.
- Eisenhowerův princip hospodaření s časem.
- Stanovení priorit.
- Denní záznam.
- Plánování dne, týdne, dlouhodobých úkolů a projektů.
- Představení 4 fází dle time managementu Getting Thinks Done (shromažďování, třídění, plánování, vykonávání).
- Výkonnostní křivka aneb kdy se do toho pustit.
- Jak ušetřit čas při komunikaci s ostatními – umění říct NE.
- Prokrastinace.
- Delegujte práci.
- Praktické rady pro úsporu času.
- Shrnutí, závěr, akční plán.
Didaktické metody
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky:
- Řízenou diskuzi.
- Skupinové práce.
- Případové studie.
- Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.