Vzhledem ke specifickým požadavkům a přístupu každé společnosti je nutné kurzy tvořit na míru Vašim potřebám. Zajímá Vás, jaké druhy kurzů pro call centra nejčastěji připravujeme a jaký je jejich obsah?
PROFESIONÁLNÍ komunikace po telefonu I.
- Proklientská komunikace
- Fáze telefonického rozhovoru
- Na jaká slova si dávat pozor během hovoru
- Identifikace požadavku – aktivní naslouchání, techniky kladení otázek, řízení hovoru
- Návrh řešení – přizpůsobení komunikace klientovi aneb rozumíme si?
- Jak vysvětlovat srozumitelně problematiku, ověření si pochopení s klientem
- Zvládání námitek, vytvoření námitkové databanky a reakcí na ně.
- Schopnost identifikovat manipulaci a aktivně ji zvládnout.
- Zvládání emotivních situací (zvládání emocí obou stran
- Pozitivní ukončení hovoru, ověření spokojenosti klienta
- Nácvik části i celého hovoru s klientem v průběhu dne
- Akční plán, vyhodnocení, závěr tréninku
PROFESIONÁLNÍ komunikace po telefonu II.
- Úvod - aktivita 3 slova, aneb co jsme si zapamatovali z předchozího kurzu komunikace.
- Představení obsahu kurzu, vzájemné představení se a nastavení vzájemného očekávání.
- Filtry komunikace - aktivita směřující k tématu důležitosti komunikace, zopakování si "filtrů" přes které přijímáme x vysíláme komunikaci. Zopakování základních komunikačních pravidel, zopakování komunikačních složek. Psycholingvistika - podpora pozitivní komunikace.
- Nahrávky hovorů, zpětná vazba lektorkou a ostatními účastníky (zpětná vazba bude vedena strukturou Start - Stop - Continue, aneb s čím v rozhovoru začít, co eliminovat a v čem je komunikace silná, v čem pokračovat.)
- Práce s otázkami, zopakování využití otázek, další typologie otázek v komunikaci (týmová hra na využití otázek a aktivní naslouchání)
- Emoce a zvládání emocí - vstup do tématu Transkakční analýzy pomocí videa z filmu "Pelíšky"
- Komunikační změkčovadla - empatické reakce.
- Manipulace, manipulátoři a jejich zvládací strategie.
- Asertivní komunikace, asertivní práva a pověry. Co je vhodné a co nevhodné v pozici call centra.
TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE, TIME MANAGEMENT, STRESS MANAGEMENT
- Konflikt, typologie a hloubkoměr konfliktu. Jak zvládat konflikty.
- Horor story, aneb nejhorší situace, které se nám mohou v praxi stát. Jak se na ně připravit, sdílení zkušeností a technik lektorky a účastníků kurzu.
- Zvládání stresu v kanceláři (první pomoc do kanceláře) - úvod do stress managementu, typy stresů a zvládání stresu na úrovni myšlení, emocí a těla.
- Týmová spolupráce - Belbin a jeho typologie, individuální test, týmová hra.
- Přijímání a poskytování zpětné vazby v dospělé rovině.
- Time management
- Zvládání stresu
- Relaxační techniky v kanceláři
- Zvládání e-mailové komunikace
INDIVIDUÁLNÍ NÁSLECHY - PRO VŠECHNY ÚROVNĚ PRACOVNÍKŮ CENTRA
- Pro klientská komunikace
- Fáze telefonického rozhovoru
- Prodejní hovory
KOMUNIKACE
- Úvod - obchodní korespondence x netiketa (netiketa = etiketa v písemné komunikaci na internetu - e-mailová etiketa)
- Vnímání rozdílu účastníků mezi písemnou korespondencí e-mailovou komunikací
- Představení netikety - psaní e-mailové korespondence
- Struktura dopisu a jeho náležitost
- Krátká týmová hra zaměřena na strukturu, srozumitelnost a délku dopisu pro příjemce
- Teoretické zarámování lektorkou - pravidla korespondence z hlediska formální úpravy
- Vhodné a nevhodné výrazy, pojetí dopisu z hlediska českého jazyka a psycholingvistiky
- Individuální cvičení zaměřeno na nácvik psycholingvistiky "jak na nás působí použitá slova"
- Pozitivní, neutrální výrazy x negativní.
- Aktivní nácvik dopisu z praxe
- Individuální práce / týmové sdílení zkušeností, zpětná vazba lektorky.
- Shrnutí, závěr
PRODEJNÍ DOVEDNOSTI PO TELEFONU
- Jak funguje prodej – prodejní pyramida.
- Nejčastější chyby v prodejních hovorech – jaké chyby v hovorech mají dopad na výsledek hovoru, co dělat jinak.
- Jak pracovat s hlasem, pozitivní naladění klienta, oslovování klienta jménem.
- Techniky kladení otázek – hra na nácvik naslouchání a kladení otázek. ! Jak si rozmluvit klienta, vyvolat potřebu, jak řídit pomocí otázek hovor s klientem.
- Aktivní naslouchání během rozhovoru (parafráze, empatie, shrnutí hovoru).
- Pozitivní komunikace – volba správných slov.
- Typologie osobnosti, jak ji rychle poznat a jak jednat dle osobnostního typu.
- Jak zvládnout emoce klienta – asertivní mód jednání s klientem.
- Jaké věty použít pro zjištění rozhodovacího procesu klienta, jak si říct o uzavření obchodu?
- Získávání souhlasu krok za krokem.
- Typy námitek a techniky jejich zvládání.
- Využití námitky ve prospěch obchodu – jak uzavřít obchod.
- Následné kroky po prodejním hovoru.
MANAŽERSKÉ A KOUČUJÍCÍ DOVEDNOSTI PRO TEAM LEADERY CALL CENTRA
- Role manažera call centra
- Manažerské nástroje pro vedení týmu
- Poskytování zpětné vazby
- Kdy mentorovat a kdy koučovat?
- Další témata dle potřeby
Kurz pro firmy na míru
Potřebujete připravit individuální kurz pro Vaši společnosti zcela na míru?