Řízení prodeje je postaveno na 2 pilířích
- Hard nástroje
- Soft nástroje
O čem to je a co získáte?
- Jak plánovat a řídit celou prodejní organizaci
- Porozumět klíčovým faktorům, které umožní řídit úspěšný prodej.
- Nástroje pro řízení prodejní organizace
- Jak řídit a vést obchodníky a osoby, které přímo komunikují se zákazníky
- Vytvoří/vylepší si vlastní plány, potřebných pro řízení prodejní organizace
- Osvojí si komunikační dovednosti v klíčových činnostech pro efektivní řízení jednotlivce i celého prodejního týmu
Hlavní témata týkají se hard nástrojů
- Význam a postavení prodeje v dnešní době
- Trendy při řízení prodejní organizace
- Model řízení prodeje a faktory úspěchu při řízení prodejní organizace
- Řízené zákaznického portfolia
- Plánování při prodeji
- Tvorba a optimalizace organizačního uspořádání prodejní organizace
- Nastavení prodejních procesů a jejich měření (KPI)
- Systematický rozvoj pracovníků prodejní organizace
- Další systémy, potřebné pro efektivní řízení prodejní organizace
Hlavní témata týkající se soft nástrojů
- Styly vedení
- Vedení individuálních rozhovorů různých typů
- Vedení porad různých typů
- Koučování
- Vedení obchodníků při společných jízdách (s různým zaměřením a cíli)
- Řízení změny a jejich komunikace
- Přijímání a propouštění lidí
- Řízení celého týmu – týmové role
- Řešení obtížných komunikačních situací
Zaujal vás systém řízení prodeje, chcete rozvíjet některou z oblastí řízení prodeje? Kontaktujte nás a společně vše prodiskutujeme na nezávazné schůzce.
Kurz pro firmy na míru
Potřebujete připravit individuální kurz pro Vaši společnosti zcela na míru?