Působení servisního technika ovlivňuje vnímání zákazníka a otevírá prostor pro doplňkový prodej. Ať se jedná o doplňkové příslušenství nebo pravidelné obměny vybavení. Případně i doporučení na nový produkt nebo produkty, které si klient může zakoupit. Zaměříme se i na provázanost techniků na obchodní tým z hledíska vzájemné podpory a předávání kličových informací z prostředí klienta. Podpoříme tím ucelenost prodejního procesu.
Cíl kurzu
- Odstranit bariery techniků při doplňkovém prodeji.
- Naučit přirozeně doporučovat a prodávat zboží a služby.
- Umět přirozeněn argumentovat a přesvědčit.
- Zvládat námitky klienta a prodat.
- Získat klíčové informace od klienta k dalšímu prodeji.
-
Obsah
- Bariery v prodeji a jak je odstranit?
- Výhody servisního technika k dalšímu prodeji (doplňky, služby, budoucí nákup a obnova).
- Kdy začít prodávat, jak s klientem probrat nenásilně důvody a přínosy.
- Jak srozumitelně argumentovat a získat klient k rozhodnutí.
- Jak zvládat námitky klientů (rozmyslím se, je to drahé, ještě to opravte, nákup neplánuji atd.)..
- Technika kladení otázek (doptávání se a empatické reakce dle situace).
- Doplňkový, křížový prodej a budoucí prodej služby, výrobku, zařízení.
- Jak uzavřít obchod.
- Jak naložit s inforamcemi od klinta, provázanost na obchodní tým.
- Nácvik prodejního rozhovoru s klientem + zpětná vazba, doporučení.
Didaktické metody
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky:
- Řízenou diskuzi.
- Skupinové práce.
- Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Působení servisního technika ovlivňuje vnímání zákazníka a otevírá prostor i pro doplňkový prodej, ať už se jedná o doplňkové příslušenství nebo pravidelné obměny vybavení. Jedním z důležitých cílů výrobců je informovat zákazníka o správné údržbě a doplňkovém prodeji.
Chcete připravit školení na mírů pro servisní techniky? Neváhejte se na nás obrátit.