Seznámíte se s průběhem komunikace, naučíte se správně klást otázky, naslouchat a zvládat náročnější komunikační situace nebo předejít či vyjasnit případná nedorozumění. Buďte mistry v komunikaci.
Pro koho je kurz určen?
- náměstky
- ředitele
- vedoucí
Cíle školení
- Naučit se efektivně komunikovat a bezproblémově předávat informace.
- Vylepšení osobního komunikačního stylu.
- Zvládat manipulaci, námitky a komunikaci v obtížných situacích.
- Zvýšit si sebejistotu v komunikaci.
Obsah
- Jak být efektivní v komunikaci - týmové cvičení.
- Aktivní naslouchání, empatie a jejich využívat v komunikaci.
- Techniky kladení otázek, vyjednávání a argumentace.
- Jak budovat vzájemné vztahy k usnadnění spolupráce.
- Řeč těla - postoj, mimika, oční kontakt, gesta, práce s hlasem.
- Zvládání námitek a manipulace v komunikaci.
- Zvládání obtížných situací v komunikaci.
- Praktické metody řešení konkrétních situací v průběhu tréninku.
- Shrnutí, závěr, akční plán.
Didaktické metody
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky:
- Řízenou diskuzi.
- Skupinové práce.
- Případové studie.
- Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Komunikační techniky pro vedoucí pracovníky I.