či navodit příjemnou atmosféru, začlenit se do skupiny, týmu, popřípadě budovat dobré vztahy s kolegy, partnery a institucemi.
K tomu všemu se vám bude hodit „Small Talk“. Na mnoha pracovních pozicích je tato dovednost velkou výhodou a od určitého postavení na společenském žebříčku dokonce nutností.
Pro koho je kurz určen?
- náměstky
- ředitele
- vedoucí
- referenty
Cíle školení
- Budete schopni zahájit rozhovor a navázat kontakty s neznámými lidmi nebo vyplnit rozpačité mlčení příjemnou konverzací.
- Naučíte se umění osobního Icebreakingu.
- Z formální atmosféry vytvoříte atmosféru neformální.
Obsah
- Zásady úspěšného jednání s lidmi – očekávání, první dojem, image, způsob a forma komunikace, taktnost, naslouchání, empatie.
- Zahájení zdvořilostní komunikace.
- Jak podpořit první kontakt neverbální komunikací.
- Témata, kterým se věnovat, a kterým se raději vyhnout.
- Zapojení méně komunikativního partnera do konverzace.
- Otázky a komentáře v rozhovoru.
- Taktní ukončení diskuse nebo rozhovoru.
- Shrnutí, závěr, akční plán
Seminář bude zahrnovat ukázky úspěšného jednání a vedení rozhovoru, zkoušení situací a simulace, abyste si mimo znalostí odnesli i praktickou dovednost.
Didaktické metody
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky:
- Řízenou diskuzi.
- Skupinové práce.
- Případové studie.
- Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.